خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/18 - 08:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
جمالیان:

مشکل تامین داروی بیماران خاص حل نشده است/ مسئولان مربوطه پاسخگو باشند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه هزینه درمان بیماران خاص و صعب العلاج بسیار بالا است و برای تهیه و تامین داروهایشان با مشکل مواجه هستند، گفت: همیشه با کمبود برخی داروها در مقطعی مواجه بودیم اما اینکه این کمبودها تداوم داشته باشد و جوابی برای مردم نداشته باشیم و شرایط را خوب جلوه بدهیم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

سید محمد جمالیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با یادآوری اینکه هزینه درمان بیماران خاص و صعب العلاج بسیار بالا است و برای تامین داروهایشان با مشکل مواجه هستند، گفت: این افراد برای تایید داروها توسط بیمه و تهیه آن هم با چالش مواجه هستند در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید به گونه ای اقدام کرد که بیمار جز رنج بیماری مشکل دیگری نداشته باشد.

وی ادامه داد: ما همیشه با کمبود برخی داروها در مقطعی مواجه بودیم اما اینکه این کمبودها تداوم داشته باشد و جوابی برای مردم نداشته باشیم و شرایط را خوب جلوه بدهیم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس دوازدهم با یادآوری اینکه کمیسیون بهداشت و درمان و مجلس باید در این رابطه قوی عمل کند و دولت چهاردهم هم باید نگاه ویژه ای به سلامت مردم داشته باشد، ادامه داد: شعار امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده و محور تولید پایدار هم انسان سالم است و وقتی انسان سالم نداشته باشیم چگونه می توان به سمت توسعه گام برداریم.

 جمالیان افزود: چالش های زیرساخت های توسعه ای کشور، ما را با مشکلات اساسی مواجه می کند در این رابطه ممکن است برخی بگویند مشکلات را بزرگ و سیاه نمایی می کنید و باید به داشته هایمان هم توجه کنیم اما منظور ما این نیست و نمی توان منکر تلاش ها و زحمات مسئولان مربوطه شد اما واقعیت این است وقتی در بحث سلامت یک حلقه از زنجیر ناقص باشد تمامی زحمات و تلاش ها از بین خواهد رفت ./

پایان پیام

  • کد خبر : 380375
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار